img

L'empresa d'allotjament web va llançar una campanya de registre de domini, email i espai web per 5€ per tal de recaptar fons destinats a la lluita contra la COVID-19 que va tenir una gran rebuda tant entre els seus clients com els no clients. Es tracta d'una de les iniciatives que Nominalia ha engegat aquests dies i ha aconseguit recaptar 9.360€ que la companyia ha volgut arrodonir fins als 10.000€. Amb aquesta aportació, #joemcorono porta ja recaptats més de 2.000.000€ des que es va posar en marxa

Són moltes les empreses de diferents sectors que en aquests dies fan el que està a les seves mans per ajudar a millorar la situació; moltes fins i tot estan modificant les seves cadenes de producció per fabricar mascaretes o d’altres elements que són necessaris en aquest moment. D’altres, empreses i autònoms, veuen amb preocupació el seu futur. En canvi, altres sectors econòmics, com el comerç online noten menys l’impacte, o fins i tot en alguns casos, veuen la seva demanda incrementada.

Nominalia, una empresa d’allotjament web i registre de dominis va posar els seus equips a treballar en la cerca d’idees per poder ajudar. Des del primer moment es va posar en contacte amb la Fundació Lluita Contra La Sida (FLS) per tal d’oferir l’allotjament gratuït en un servidor gestionat per treballadors voluntaris, a fi que www.joemcorono.com estigués activa i preparada per acollir els milers de connexions que rep diàriament, i va convidar els seus clients a fer-hi donatius a través del seu web. El passat 2 d’abril Nominalia va llançar una campanya de registre de dominis per 5€ i es va comprometre a donar els fons recaptats a aquesta iniciativa. Aquesta campanya, que va finalitzar el passat dia 13 d’abril, va aconseguir recaptar 9.360€, que Nominalia ha arrodonit en 10.000€ i que han estat ja transferits a la FLS.

En paraules de David Costa, director de Nominalia: “Ara més que mai és important que les empreses responguin. En primer lloc garantint la seguretat dels seus treballadors, cosa que per nosaltres va ser força senzill, perquè ja disposàvem d’un sistema de treball remot en marxa. Però, a més, crec que aquelles empreses que noten menys el cop han d’ajudar en allò que puguin. En el nostre cas, intentem facilitar la situació dels clients que ens contacten perquè tenen problemes per poder renovar els seus serveis per tal que no deixin d’estar a internet, oferim formació gratuïta sobre com crear un lloc web o una botiga online, donem suport a diferents iniciatives com #joemcorono i estem preparant altres accions per ajudar a autònoms i micro-pimes, que són les que pitjor ho estan passant.