La consultora d'organització estratègica CEDEC ofereix les claus necessàries per a gaudir de la professió de ser empresari

CEDEC, Consultoria d'Organització Estratègica líder a Europa en gestió, direcció i organització, especialitzada en empreses familiars i pimes, porta més de 60 anys treballant amb empresaris. Gràcies la seva llarga trajectòria, han pogut observar com la vida professional d'un empresari no es pot dissociar de la seva vida personal. L'empresari ho és 24 hores al dia, 7 dies a la setmana i 365 dies a l'any

Publicado en Barcelona el en Cataluña por

Fotografia CEDEC, Consultoria d'Organització Estratègica per a

Aquesta dedicació porta amb si un desgast important a tots els nivells. Per aquest motiu i, amb l'objectiu que els empresaris de pimes i d'empreses familiars reflexionin sobre la seva "professió" i gaudeixin d'ella, CEDEC ha llançat un eBook que incideix en com aconseguir l'equilibri entre la vida personal i professional com a clau per a gaudir de ser empresari.

Gaudir de ser empresari és, sobretot, un desafiament formidable. D'aquí, la invitació que fa la consultora a reflexionar sobre aquest punt clau en la seva nou eBook gratuït "Disfrutar de ser empresario: el camino hacia tu éxito personal y empresarial".

En ell s'aborden els reptes més comuns de la gestió empresarial i s'ofereixen consells sobre com convertir els obstacles en oportunitats de creixement: des de la gestió de conflictes fins a l'adaptació als canvis del mercat, l'eBook proporciona insights valuosos per a afrontar situacions adverses.

També ofereix tècniques per a conrear un entorn de treball que promogui la innovació i la creativitat, mitjançant la creació d'una cultura que valori les noves idees i fomenti un enfocament experimental sobre bases sòlides.

Finalment, aborda un aspecte crític: la influència de la família en l'empresa. En aquest cas l'eBook aporta consells sobre com gestionar aquestes relacions per a assegurar que la dinàmica del negoci i la pràctica empresarial beneficiï els llaços familiars.

La raó per la qual CEDEC elabora un discurs basat a gaudir de ser empresari, té molt a veure amb la seva visió com a consultora d'empreses familiars i pimes. Aquesta visió té com a principi treballar per i per a l'empresari, acompanyant-li perquè pugui complir els seus objectius professionals i personals, i així arribar a tenir l'empresa que desitja tenir.

Aquest eBook, que s'ofereix de manera gratuïta a totes les persones interessades a reflexionar sobre la seva trajectòria empresarial i personal, mostra un full de ruta dissenyat per a tenir èxit empresarial alhora que gaudi en el camí que cal recórrer al capdavant d'una empresa.

En el seu treball, CEDEC posa a l'abast de les empreses els sistemes d'organització que resultin més eficients amb l'objectiu d'afermar els seus resultats empresarials i treballar cap a la consecució de l'Excel·lència Empresarial.

Gràcies a la seva contrastada metodologia, implementa de manera efectiva, en empreses de qualsevol grandària, una gestió professional i actualitzada a través de l'aplicació de tècniques i sistemes de treball propis.

Implantada a Espanya des de 1971, CEDEC ha participat en projectes de més de 46.000 empreses, més de 13.000 a Espanya, ocupant una plantilla de més de 300 professionals altament qualificats en totes les seves seus, 150 dels quals a Espanya. CEDEC és membre de la AEC, l'Associació Espanyola d'Empreses de Consultoria.

Amb oficines a Espanya a Madrid i Barcelona, la Consultoria d'Organització Estratègica per a empreses familiars i pimes CEDEC, és present a França, Bèlgica, Luxemburg, Suïssa i Itàlia.

Pere Terés

Gabinet de Premsa CEDEC