- La presentació del muntatge musical "Dorian Gray: la bellesa no té pietat", una producció pel dissenyador Pierre Cardin centrarà la vetllada inaugural d’aquesta edició. El prestigiós creador atendrà als mitjans de comunicació el mateix dilluns, 30 de gener, a les 12:30h al TNC
- Les firmes de moda infantil Boboli i CND by Cóndor seran les encarregades d’obrir dilluns la passarel·la 080, a les 12h, a la Sala Tallers del TNC. Prendran el relleu a la passarel·la els guanyadors de la passada edició: la firma Blame, Premi Nacional al Disseny Emergent, desfilarà a les 16h. i Miquel Suay, Premi Nacional a la Millor Col·lecció, a les 17.30h. La firma TCN tancarà la primera jornada de la passarel·la a les 19h
La passarel·la 080 Bcn Fashion entra en escena el proper dilluns 30 de gener al Teatre Nacional de Catalunya. Del 30 de gener al 3 de febrer un total de 33 dissenyadors i marques presentaran les seves propostes en el marc de la 19a edició del 080 Barcelona Fashion. La presentació del muntatge musical "Dorian Gray: la bellesa no té pietat", una producció pel dissenyador Pierre Cardin centrarà la vetllada inaugural d’aquesta edició. El prestigiós creador atendrà als mitjans de comunicació el mateix dilluns, 30 de gener, a les 12:30h al TNC. Les firmes de moda infantil Boboli i CND by Cóndor seran les encarregades d’obrir dilluns la passarel·la 080, a les 12h, a la Sala Tallers del TNC. Prendran el relleu a la passarel·la els guanyadors de la passada edició: la firma Blame, Premi Nacional al Disseny Emergent, desfilarà a les 16h. i Miquel Suay, Premi Nacional a la Millor Col·lecció, a les 17.30h. La firma TCN tancarà la primera jornada de la passarel·la a les 19h.
L’Open Area Amb la intenció d’apropar el món de la moda a tots els públics, el 080 Barcelona Fashion torna a instal·lar l’Open Àrea, la zona oberta del certamen, que en aquesta edició s’ubicarà al vestíbul del TNC i a una carpa exterior. L’ Open Area acollirà el village —amb els estands de patrocinadors i sponsors—, el plató del 080 TV Channel, les diferents exposicions, i el 080 Fashion Market, entre d’altres continguts. A més, els visitants de l’Open Area podran seguir les desfilades en directe a través de pantalles que s’instal·laran en aquest espai.
Com és habitual a l’Open Area s’instal·larà també el 080 Fashion Market, amb més d’una vintena de botigues efímeres (pop-ups) on els visitants podran comprar roba i complement de moda. També es podrà visitar l’exposició de tesines de les escoles de moda, i la mostra fotogràfica NEO2 Photo Shoot Exhibition amb els fotoreportatges realitzats pels estudiants de fotografia i de disseny de moda que van participar al concurs organitzat pe NEO2 en la passada edició de la 080. És una zona de lliure accés, oberta de franc a tots els visitants, que poden accedir-hi descarregant la invitació a través del web del 080, on obtindran un codi QR.
Patrocinadors i sponsors de la 19a edició del 080 Barcelona Fashion
El certamen torna a comptar amb el suport de firmes i marques com a sponsors i col·laboradors. A més de Moritz, que reitera el suport i compromís amb el certamen i amb la moda com sponsor principal, el 080 Barcelona Fashion compta amb 9 patrocinadors-sponsors, i amb 5 firmes col·laboradores. A banda de Moritz, també són patrocinadors Redken (perruqueria oficial), La Roca Village, Movistar (partner tecnològic), Fever-Tree, Westwing (decoració oficial), Gramona (vi i cava oficial), MVips (cotxes i transfer oficial), Rowenta (planxat oficial-vestuari-haircare), i OI Realtor &OI Magazine. Són firmes col•laboradores MAC Cosmetics (maquillatge oficial), CND Beauty (manicura oficial), Brigite Bijou (complements), Solan de Cabras (aigua oficial) i BCN Brand (uniformes).
El contingut d'aquest comunicat va ser publicat primer en la pàgina web de la Generalitat de Catalunya