X

Uso de cookies:Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y publicidad de interés. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, en nuestra Política de cookies

Enviar nota de prensa

Síguenos en:

Twitter NotasDePrensa Facebook NotasDePrensa RSS NotasDePrensa
NotasDePrensa

El medio n° 1 de notas de prensa en España

La 080 Barcelona Fashion, els ulls del món posats sobre la creativitat de la moda catalana

Del 27 de juny a l’1 de juliol, la seu de l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) a Barcelona, ubicada a l’Anella Olímpica de Montjuïc, serà l’escenari de la nova edició del 080 Barcelona Fashion, el certamen de moda que impulsa la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM)

Publicado en el en Cataluña por

Kit de Medios

Nota de Prensa
descargar pdf descargar doc

Compartir

Del 27 de juny a l’1 de juliol, la seu de l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) a Barcelona, ubicada a l’Anella Olímpica de Montjuïc, serà l’escenari de la nova edició del 080 Barcelona Fashion, el certamen de moda que impulsa la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM).

Fites i propòsits del certamen
Amb aquesta iniciativa, la voluntat del govern de la Generalitat es posar en valor dos importants actius: d’una banda, la tradició de la indústria tèxtil a Catalunya, i d’una altra, el prestigi de Catalunya, i sobretot de la capital, Barcelona, com a pol de talent del disseny i de la moda.

Amb un bagatge de 17 edicions, el 080 Barcelona Fashion continua treballant per situar-se com a cita imprescindible del calendari internacional del món de la moda i consolidar-se com a plataforma de caràcter obert, plural i multidisciplinar, que contribueixi a la internacionalització del sector i alhora a la relocalització de la producció tèxtil a Catalunya.

L’aspiració de l’esdeveniment és consolidar un projecte a llarg termini que ofereixi credibilitat i un segell diferenciador en els àmbits del disseny, la producció, la distribució i la promoció de la moda, i potenciar la cultura de la moda i la vinculació d’aquesta al camp de les indústries culturals i creatives.

Obrir a la ciutat de Barcelona i al gran públic, el món i la cultura de la moda. Aquesta voluntat participativa i d’obertura inspira especialment les edicions d’estiu de la passarel·la catalana. Atenent a aquest objectiu, l’organització del 080 ha escollit per a la propera edició aquest emplaçament, que reflecteix els valors formatius i de cultura de l’esport que identifiquen la capital catalana i que alhora permet donar cabuda al públic en general, en una edició que vol destacar el seu perfil més lúdic i festiu.

Esdeveniments més rellevants del 080 Barcelona Fashion 2016
Fòrum Internacional de la Moda: 2a edició del 080 Fashion Investor Day. Una edició més, el 080, juntament amb la xarxa d’Inversors Seed&Click, impulsen la 2a edició del Fòrum d’Inversió Internacional de la Indústria de la Moda. Les startupsBookalook (Londres); Costalamel (Barcelona); Sheekr (Barcelona); Smartzer(Londres); Skugga (Estocolm); i Vogo Fashion (Montpeller) són els 6 projectes empresarials finalistes, que participaran el proper 30 de juny a la fase final del 080 Fashion Investor Day, dins les activitats paral•leles del 080.  

2a edició del 080 Fashion Showroom . L’organització del certamen i el clúster del tèxtil MODACC reediten l’acord per reforçar el vessant comercial de la passarel·la, amb la voluntat de fomentar els contactes comercials i de negoci. En aquesta 2a edició del 080 Fashion Showroom hi seran presents una vintena d’empreses del sector tèxtil-moda català, com Punto Blanco, boboli, Sita Murt, Yerse, Escorpion, Wom&Now, Torras, Naulover, i Lola Casademunt, que desfilen en la passarel·la 080. El showroom acollirà també altres firmes com Massana, Avet Set, Aldomartins o Guasch.
 
Aquesta acció comercial es complementa amb una missió empresarial inversa. En aquesta edició, s’esperen compradors internacionals de països com Estats Units, Xile, Mèxic, Dinamarca, Regne Unit, Xina Corea, Japó, Grècia, Itàlia, i Alemanya, entre d’altres, i estan previstes al llarg de la setmana, més de 250 trobades b2b entre empreses i compradors, xifra que gairebé duplica els 140 contactes comercials realitzats en la primera edició del showroom.

Per més informació http://www.080barcelonafashion.cat/

El contingut d'aquest comunicat va ser publicat prèviament al web de la Generalitat de Catalunya

 

 

 

 

 

Datos de contacto

Si deseas solicitar mas información sobre esta nota de prensa puedes hacerlo en el siguiente enlace:

Más Información
Notas de Prensa Relacionadas