Prologis adquireix una nau logística de 18.500 metres quadrats a la CIM Vallès

Publicado en el en Cataluña por

• Aquesta propietat, situada al centre logístic promogut i gestionat per CIMALSA, ofereix unes excel·lents connexions de mobilitat amb les autopistes AP-7 i C-59, així com un fàcil accés al port i l’aeroport de Barcelona
    Prologis Inc, propietari, operador i promotor de béns immobles per a la logística i la distribució, ha anunciat l’adquisició per part de Prologis European Properties Fund II d’una nau industrial de 18.500 m2  a Barcelona. L’immoble està ubicat a la Central Integrada de Mercaderies del Vallès (CIM Vallès). Aquesta instal·lació, situada al centre logístic promogut i gestionat per CIMALSA, ofereix unes excel·lents connexions de mobilitat amb les autopistes AP-7 i C-59, així com un fàcil accés al port i l’aeroport de Barcelona.   Després d’aquesta adquisició, Prologis España posseeix o té inversions sobre una base total de propietats o a través d’inversions amb altres empreses, propietats i desenvolupament de projectes per un total de 680.000 metres quadrats. El vicepresident senior i director de mercat a Espanya, Gustavo Cardozo, explica: “ Amb el mercat espanyol mostrant signes de millora i les expectatives de creixement del PIB per primera vegada en sis anys, aquesta instal·lació d’alta qualitat té un potencial de creixement a llarg termini i complementa els nostres actius existents a la regió”.   Prologis Inc. és el propietari, operador i promotor de béns immobles, centrat en mercats regionals i globals d’Amèrica, Europa i Àsia. A data de 30 de setembre de 2013, Prologis havia realitzat inversions, sobre base consolidada o a través de joint ventures no consolidats, en propietats i projectes de desenvolupament per un total aproximat de 52,2 milions de metres quadrats d’espai industrial a 21 països. L’empresa arrenda modernes instal·lacions de distribució a més de 4.500 clients, inclosos fabricants, minoristes, empreses de transport, proveïdors de logística de tercers i altres empreses.