A Xunta destina máis de medio millón de euros ao fomento de 41 iniciativas empresariais galegas lideradas por mulleres

O Diario Oficial de Galicia vén de publicar na súa edición de hoxe a resolución das axudas do Programa Emega, polas que se achegan a 41 iniciativas empresariais lideradas por mulleres máis de medio millón de euros, cofinanciados polo Fondo Social Europeo.

Publicado en el en Galicia por

Santiago, 28 de novembro de 2013.- Entre as iniciativas beneficiadas atópanse negocios relacionados coa consultaría, coaching e formación, centros psicolóxicos, locais de hostalería, academias, comercios, salóns de beleza ou servizos de enxeñería. Entre outros motivos, estas empresas cumpren co requisito imprescindible de crear emprego feminino por conta propia e allea.

O obxectivo deste programa é potenciar o emprendemento feminino para que as mulleres se integren no sector produtivo galego poñendo en marcha, mellorando e consolidando as súas iniciativas empresariais a través de catro liñas de actuación.

A liña Emprende estimula a creación de empresas por parte de mulleres; o plan Innova finanza iniciativas de innovación en proxectos empresariais; Activa trata de reactivar e consolidar os proxectos que debido a crise sofren dificultades de mantemento e Concilia promove programas de apoio á conciliación da vida laboral coa persoal e familiar.

Dende o ano 2009, a Secretaría Xeral de Igualdade leva investidos no Proxecto Emega máis de tres millóns de euros, un investimento que ten permitido crear máis de 400 postos de traballo feminino.

Xunta de Galicia