img

El Club ha preparat una sèrie d’accions perquè socis, simpatitzants i jugadors gaudeixin d’aquesta històrica fita, coincidint amb el Barça-Rayo Els fans poden compartir les seves fotografies celebrant els 100 milions arreu del món amb l’etiqueta #FCB100M

El FC Barcelona és la primera entitat esportiva del món que sobrepassa els 100 milions de fans a les xarxes socials i per aquest motiu s’han preparat una sèrie d’accions per celebrar aquesta històrica fita. Per compartir aquesta celebració, el Club ha organitzat un seguit d’accions al Camp Nou, coincidint amb el Barça-Rayo de dissabte, i també globalment a través de les xarxes socials.

El Club promou l’etiqueta #FCB100M per tal que tots els aficionats comparteixin el seu sentiment blaugrana arreu del món etiquetant les seves fotografies a les xarxes socials. Les millors fotografies formaran part del web especial que el Barça ha preparat. Els jugadors del primer equip de futbol i de les seccions, que s’han fotografiat amb la imatge que identifica la campanya (#FCB100M), s’han implicat per gaudir d’aquests 100 milions i per compartir a través dels seus canals socials els missatges de felicitació que volen fer extensius a tots els aficionats. I és que aquest rècord és gràcies als milions de persones que expandeixen el sentiment blaugrana a través dels 30 comptes oficials que té a Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Tencent Weibo i YouTube.

Els jugadors també han participat en l’espot que el FC Barcelona ha preparat per commemorar aquesta fita. El vídeo, que ja està publicat a YouTube, reflecteix la projecció internacional i la globalitat que s’associen cada cop més al Barça.

Celebració al Camp Nou

A més, el Camp Nou viurà aquest dissabte una jornada històrica amb diverses activitats per a totes les edats. A l’esplanada de tribuna de l’Estadi hi haurà instal·lat un mural especial, amb el lema ‘We are #FCB100M’, on tots els aficionats podran fer-se fotos per compartir les seves fotografies a les xarxes amb l’etiqueta #FCB100M. Dins de l’FCBotiga Megastore també n’hi haurà un altre.

Abans del partit, els videomarcadors de l’Estadi emetran l’espot de la campanya. A més, el lema de la iniciativa també es podrà veure en diversos actius publicitaris i a la foto prèvia dels jugadors del Barça amb els socis més joves.